Riktlinjer

Många medlemmar vill ha fint på tomten man som medlem förvaltar, du som medlem ansvarar för skötsel av "din" tomt såsom buskar, träd och planteringar.

Det finns dock riktlinjer man som medlem måste följa om man vill göra någon slags förändring i den yttre miljön.                      Se bifogat dokument.

Dessa riktlinjer är framtagna av styrelsen för att förändringar ska smälta in i befintlig miljö på ett så bra sätt som möjligt och att försöka bibehålla en enhetlig struktur och utseende inom föreningens ansvarsområde.

Det är viktigt att man meddelar styrelsen och lämnar in en ritning på det man önskar göra/förändra/renovera INNAN man påbörjar arbetet!

Beslut försöker vi alltid ta på våra ordinarie styrelsemöten, när dessa är planerade kan du se i kalendern på hemsidan

Vid frågor skicka ett mejl till brfsodrarosenhill@gmail.com